A kanadai bank 2020. január 31-én körülbelül 45 000 embert alkalmazott, aminek csupán 5%-a dolgozott otthonról a COVID-19 járvány megjelenése előtt. A járvány arra késztette a bankot, hogy alaposan átértékelje munkahelyi politikáját. Felkészültek arra, hogy alkalmazottainak 80 százaléka - mintegy 36 000 alkalmazott - rugalmas munkavégzést szeretne (amely ötvözi az otthoni és irodai munkavégzést) a világjárvány csillapodása után is. Ezért kidolgoztak egy olyan modellt, amely ezt támogatja: konkrét eszközökkel (monitor, fejhallgató és más termékek), szoftverekkel, technológiával segítik alkalmazottaikat, amelyekkel otthon is ki tudják alakítani a szükséges munkakörnyezetet. A vállalat biztosított VPN szolgáltatást is, amelyen keresztül munkavállalói távolról is elérik számítógépeiket, megkönnyítve a munkafolyamatokat. A bank különös figyelmet fordít munkatársaik és ügyfeleik egészségére és biztonságára. Minden nyitott irodában jól megalapozott egészségügyi és biztonsági gyakorlat van érvényben, beleértve a fizikai távolságtartásról szóló intézkedéseket és a fertőtlenítésről, higiéniáról szóló szabályokat.