Cipősdoboz adományozás
A Baptista Szeretetszolgálat minden évben meghirdeti a Cipősdoboz Akciót, amelynek célja, hogy a jótékonykodók cipősdobozba csomagolt ajándékkal tegyék szebbé a rászoruló gyerekek karácsonyát.
A Baptista Szeretetszolgálat minden évben meghirdeti a Cipősdoboz Akciót, amelynek célja, hogy a jótékonykodók cipősdobozba csomagolt ajándékkal tegyék szebbé a rászoruló gyerekek karácsonyát.
A Marquard Media kezdeményezésének célja a magyarországi kisvállalkozások átsegítése a járvány okozta krízishelyzeten.
A #vegyélhazait kezdeményezés azzal a céllal indult útjára, hogy egy olyan platformot teremtsenek a hazai divatnak, képzőművészeknek, alkotóknak és gasztro életnek, ahol a közösség tagjai folyamatosan bemutatkozhatnak, hírt adhatnak magukról.
Az indiai várostervezésért felelős nemzeti intézet (National Institute of Urban Affairs - NIUA) a hollandiai központú Bernard van Leer Alapítvánnyal (Bernard van Leer Foundation - BvLF) közösen indította a Gyermekbarát Okos Városok elnevezésű kezdeményezést, melynek célja, hogy az indiai várospolitika és várostervezés középpontjába helyezze a gyermekek igényeit négy kulcsfontosságú területen: (1) egészségügy, (2) biztonság, (3) közlekedés és mobilitás, (4) életkörülmények.
Alagoas állam kormánya 2016-ban kezdte meg Maceió városában az „Új élet a grotákban” programot, amelynek célja a városi „groták” lakóinak életminőségének javítása. A groták keskeny, meredek és kanyargós szakadékok, amelyek fontos jellemzői Maceió földrajzának.
Kapcsolattartási pont nyílt a Zselic Katolikus Idősek Otthonában Zselickislakon. A kétbejáratú, középen üvegfallal elválasztott konténer megoldást kínál hozzátartozók és az intézmény lakóinak találkozására a koronavírus-járvány idején is.
A látogatási- vagy kijárási tilalom alatt a beruházásnak köszönhetően úgy biztosíthatók a találkozások, hogy a hozzátartozók nem lépnek be az intézménybe, a lakók pedig nem hagyják el azt, beszélgetni hangtechnikai eszköz segítségével tudnak.
A New York-i Metropolitan Transportation Authority (MTA) és a Transit Innovation Partnership egy olyan audio útkereső technológiát tesztel, amely lehetővé teszi a vak és gyengénlátó utasok számára a buszmegállók felkutatását és a buszok érkezési idejének nyomon követését.
Sunderland 2020-ban elnyerte a Digital Leaders UK „Az év okos városa” díját.
Az elnyert díj is jól szemlélteti a város okos stratégiájának hatékonyságát és digitális teljesítményét.
A stratégia eddigi eredményei és sikerei a következők:
A Food Smart Cities program célja, hogy hidakat emeljen a fenntartható és tisztességes élelmiszer élérése érdekében a városokban.
A program célkitűzései:
1. A kistermelők (beleértve a nőket és a fiatalokat) bevonása a fenntartható városi élelmiszerláncokba tisztességes kereskedelmi feltételek mellett
A SAFE platformot azzal a gondolkodásmóddal hozták létre, hogy a stratégiai partnerségek és a latin-amerikai projektek megvalósítása révén a fenntarthatósági gyakorlatok népszerűsítésére, megtervezésére és megvalósítására fordított erőforrások és tapasztalatok optimalizálhatók legyenek. Egyúttal a platform segítségével nagyobb hatást gyakorolhatnak a kávé- és kakaótájak átalakítására.
Alsómocsolád, Bikal, Mágocs, Mekényes, Nagyhajmás települések önkormányzatai, gazdasági szereplői, intézményei és civil szervezetei 2014-ben elhatározták, hogy együttműködésük eredményeként kidolgoznak egy, az 5 település szinergikus fejlődését lehetővé tevő közös fejlesztési programot. Ebből az elhatározásból született az Észak Hegyháti Mikrotérségi Unió, mely célul tűzte ki, hogy a mikrotérségen belül hosszú távú és megalapozott önkormányzati-, vállalati-, intézményi-, szervezeti együttműködést alakít ki. Sőt Magyarország első „Okos térségét" kívánja kialakítani az Unió.