A Marquard Media kezdeményezésének célja a magyarországi kisvállalkozások átsegítése a járvány okozta krízishelyzeten.
A #vegyélhazait kezdeményezés azzal a céllal indult útjára, hogy egy olyan platformot teremtsenek a hazai divatnak, képzőművészeknek, alkotóknak és gasztro életnek, ahol a közösség tagjai folyamatosan bemutatkozhatnak, hírt adhatnak magukról.
A Facebook csoport híre futótűzként terjedt el, hetek alatt több százezer tagot gyűjtve ebbe az aktív közösségbe, országszerte több ezer termelő, alkotó, művész, gyártó, tervező, vendéglátó mutatkozott be. Így született meg a márka: a #vegyélhazait.
A vegyelhazait.hu oldalon regisztrációt követően a vásárlók válogathatnak az aktuális kínálatban, vagy akár saját virtuális boltot is nyithatnak termékeiknek.
A platformon a különböző ünnepekre is figyelnek, így online húsvéti vagy adventi vásárt is üzemeltetnek szezonálisan.