Caen területi marketingakciói

Caen területi marketingakciói

Caen város számos művészeti és kulturális marketingakciót dolgozott ki, hogy felhívja a polgárok figyelmét az egykori kikötő területére, hogy segítsenek ennek az alulhasznosított területnek az újrahasznosításában, felélesztésében.

Szerveztek többek között „rajzos sétákat”, kerékpártúrákat, kenutúrákat, vezetett helyszíni bejárásokat, hogy az emberk minél jobban megismerjék a területet. Megszervezték a Pálma Festival nevű utcai, művészeti fesztivált, hogy felpezsdítsék a terület művészi életét, valamint gyermekek számára több műhelymunkákat tartottak, hogy felhívják az ő – és szüleik- figyelmét is.

Az akciók hatására a terület ismét a helyi lakosok felkerült a helyi lakosok "térképére" és így még jobban fókuszba került a terület fejlesztésének fontossága. Az akciókat fel lehetett használni arra, hogy a terület jövőjéről beszélgessenek a lakosokkal.

Együttműködők

Helyszín

Franciaország
Caen