Croydon

Croydon

Croydon városrész 2014 és 2017 között vizsgálja és értékeli az állami és önkormányzati szolgáltatások hatékonyságát és megtérüléseit. A folyamat során azt vizsgálják, hogy bizonyos szolgáltatások digitalizálásával és online felületre applikálásával csökkenthetők-e a költségek, növelhető-e az ellátásbiztonság, a rugalmasabb hozzáféréssel javul-e a szolgáltatások színvonalával való elégedettség a lakosság körében. Ennek érdekében az önkormányzat kísérleti projektet indított három főbb célkitűzéssel: biztosítani az infrastruktúrát ahhoz, hogy Croydon a technológiai üzletág egyik központja legyen; digitális szolgáltatásokat fejleszteni az önkormányzati ügyfélszolgálat költségeinek csökkentése érdekében; új technológiákat alkalmazni a szolgáltatások esetében színvonaluk és hatékonyságuk növelése érdekében, ami hosszú távon költségmegtakarítást eredményez. Hogy bemutathassák, hogyan lehet intuitív, ügyfélközpontú megközelítéssel jobban kihasználni a rendelkezésre álló erőforrásokat, öt kísérleti projektet indítottak, melyek várható sikere esetén az önkormányzat további szolgáltatások digitalizálását tűzte ki célul.

Együttműködők

Helyszín

Egyesült Királyság
London-Croydon